8/25/2012

İtalyan çörəyi

Hemise bisirdiyim corekler ureyim istediyi kimi alinmirdi.Amma bir zaman repeti tapacaqima inanirdim) Sen deme resept lap yaxinda imis mene)). Alik qalxmayan ve  ici alinmayan coreklerimi gorub,mene italyan coreyinin reseptini verdi.
Lazim olan erzaqlar:
Un 430 
Sud 225
Yaq 50 
Yumurta 1
Duz 0/5 y.q
Seker tozu 1 y.q
Droj 1 y.q


Sudle yaq qizdirilir, iliq olsun qaynar yox!!!!

Diger erzaqlari bir qaba qoyuruq, Unu qoymamisdan evvel eleyin.Daha sonra qasiqla qarisdirin.


Ardindan yaqli sudu elave edib mikserle qarisdirin.


Xemir bele alinir duru.100 qr (0/5 stekan)da un elave edin calin,yene cox durudursa sulu gorunurse 100 qramda elave edin., yeni men umumilikde 1 st elave etdim. Xemir yenede yumsaq alinir duru amma sulu gorunmurde ozunu tutur. 5 deq dinlensin.Sonra elinize yaq vurun cunki xemir yapisqandir. Bisireceyiniz qaba un sepin, isteseniz falqada serin. Men iki hisseye ayirib qoydum qaba.
Bax mende bele alindi, qoydum qalxmaqa.Bir sehv is gordum plasmasda gerek qoymayaydim ikisinide bisireceyimde gerek qoyaydim.Sonra goturub qoymaq cetin alinir. Xemiri isti yere qoyuruq ustunede salafan kecirin.Qalxandan sonra duxovkani qizdirin. ve qoyun coreyi. Yanindan ayrilmayin tez qalxir,10 deg, texminen. qalxan kimide istiliyi azaldin. ici bishsin oda 10 deg -15 deg, Vesselam coreyimiz hazir)


P.S, Canim gozum Hici baci bu defede alinmadi deme)) Sene gore nece qab batirib yumusam))))

No comments:

Post a Comment